Întrebări Frecvente:
1. Aceasta este o complet lampa?
Acest lucru nu este un set complet de produse.O bază separată și acrilice consiliului sunt stabilite în acest link și vinde separat!Clienții pot cumpăra în combinație!
Sursa de lumină este baza, și acrilice bord nu emite lumină!
Baza este potrivit pentru toate panouri acrilice în magazin, și scopul este de a facilita clienților să cumpere mai multe panouri acrilice pe o bază pentru a afișa caractere diferite efecte!
2. Ce este dimensiunea de foaie acrilic și baza?
Dimensiunea de bord acrilice introdus în slotul pentru card este 72mmx4mm
Dimensiunea de bord acrilice este 18mmx16mm (dimensiunea de bord acrilice pentru diferite caractere poate varia)
Slotul pentru card dimensiunea de bază este 72mmx4mm
3. Care este situația de bule sau zgârieturi pe care a primit foaie acrilic?
Noastră foaie acrilic are o folie de protecție pe ambele părți, și individuale bule sau zgarieturi pe folia de protectie.Atunci când produsul este folosit, folia de protecție trebuie să fie eliminate în primul rând, astfel încât acesta prezintă o completă și netedă produsul cu cel mai bun efect de iluminat.este bine!
4. Despre a da caracter aleatoriu autocolante
Deoarece există o mulțime de comenzi în fiecare zi, personajul autocolante prezentate sunt aleatoare, astfel încât nu putem face fiecare client 100% mulțumit, sper clienții pot înțelege!
5. Magazinul vinde numai foi acrilice sau baze?Poate fi personalizat?
În prezent, vânzarea separată a foii de acril și de bază în acest magazin este doar o parte a magazin de produse!
Există mai multe link-uri pentru a finaliza produsele din magazin.Un set complet de produse include: acril bord, de bază, ambalaj cutie, liber de flori uscate carduri de binecuvântare și caracter aleatoriu autocolante, care sunt foarte potrivite pentru cumpărare ca un cadou!
Pentru private de personalizare, în prezent, acceptă numai un singur caracter pentru a achiziționa mai mult de 10!
6. Întrebări despre servicii post-vânzare
După ce primiți bunuri, dacă produsul este deteriorat din cauza transportului sau nu va fi folosit de unul singur, vă rugăm să contactați personalul de serviciu pentru clienți, cât mai curând posibil, ne va ajuta să o rezolve, și nu va sustrage responsabilitate!